Pages

Friday 1 April 2011

Rahsia tarikh lahir 27 Mei

Apa saja yang anda lakukan akan menemui halangan, tertekan dan emosi berada dalam keadaan terdesak. Suka membuat kerja dengan cepat tetapi sentiasa berhadapan dengan halangan, emosional dan tidak penyabar, senang marah, selalu tiada di rumah/pejabat. Tekanan daripada keluarga sejak zaman kanak-kanak, sibuk bercakap tanpa memikirkan sebarang matlamat, perlu buat kerja sendiri. Tertekan dalam membuat perancangan tetapi tidak ada penyelesaian di kemudian hari, bergerak dalam kitaran, mudah bosan dalam sesuatu, mencari-cari kejayaan.  Perlu kerja kuat dan banyak merantau dalam kehidupan, banyak idea kreatif, laluan sukar untuk kaya.

Selalu keluar dan tiada di rumah/pejabat.  Bakat pada suara, boleh bercakap dengan laju, spontan dan berhujah. Cakap lepas dan pedas. Sesuai menjadi guru, pensyarah, penceramah, ahli politik, pemasaran, penyanyi. Banyak idea, tercari-cari kekayaan/kejayaan, mudah bosan dan terlalu suka berangan. Potensi mengumpul wang jika bekerja di luar (outstation). Memiliki gerak hati, ilham, firasat dan muslihat.Bakat sebagai penceramah, suka berkongsi ilmu. Sesuai menjadi penceramah, guru dan pensyarah.








PERINCIAN ANALISIS KERJAYA
################################
(KERJAYA SESUAI)
Makanan, restoran, surat khabar, majalah, telekomunikasi, penerbangan, kargo, minyak dan gas, loji penjana tenaga, kabel janakuasa, bahan api, kosmetik, penjenamaan, perhubungan awam, pengiklanan, tenaga buruh, makanan segera, kantin, fesyen, pencahayaan, kedai serbanika, perhiasan pakaian, senjata, minuman panas, pereka, penulis, karyawan filem, jururawat, pengumpul dana, penyambut tetamu, ahli psikologi.

(KERJAYA TERBAIK)
Firma perundangan, bank, institusi kewangan, pajak gadai, pejabat kerajaan, senjata, memburu, lawan pedang, peralatan senaman, industri automotif, perkakasan elektrik, tenaga kerja industri kewangan, agen bursa saham, penguatkuasa, polis, pusat sains dan penyelidikan, alat jentera, pengangkutan, kejuruteraan, perlombongan, barang kemas, pengawal keselamatan.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Close your eyes. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.